sâmbătă, 25 februarie 2012

Să fie oare primăvara cea care învie atenția?

Vă spuneam acum ceva vreme că mă inspiră oamenii și lucruri pe care le văd sau despre care citesc. În ultimul timp m-am aflat într-o stare de resemnare acută și ca atare nu am întreprins mai nimic. 
Nu știu dacă de vină este primăvara care bate la ușă, sau pur și simplu faptul că împrejurările și soarta mi-au scos în cale persoane care m-au animat, însă văd o lume mai veselă, mai plină de culoare și mai frumoasă. Peste tot în jur îmi văd colegele preocupate de alegerea mărțișoarelor potrivite pentru cele dragi, hainele devin dintr-o dată altele prin simpla atașare a unei broșe viu colorată, iar gândul la tarabele pline de mărțișoare mă neliniștește, întrucât alegerea celor mai frumoase este una destul de grea.
Ieșiți din case și uitați-vă în jur. Sigur va apărea ceva sau cineva care să vă înveselească ziua. O primăvara caldă și frumoasă vă doresc tuturor!

2 comentarii:

Lia spunea...

uuhhhh.... mergeeeee

Alina's spunea...

Offf, ce ți-e și cu tehnologia asta. Am primit reclamații referitoare la secțiunea "comentarii". Acum că am descoperit bug-ul poftiți și dați-vă cu părerea. Promit să nu mă supăr pe comentariile care se arată contrare opiniilor exprimate.